من ِ واقعی !

درود من سحر هستم اینجا خودمو می نویسم ، بدون سانسور !!!

من ِ واقعی !

درود من سحر هستم اینجا خودمو می نویسم ، بدون سانسور !!!

انیمه!

نیلوفر ساما گفت بنویس !


آخه لامصب میدونم اگر بنویسم میای سر کلاس آلمانی فحش میدی که این چی بود

کلآ گفتم یه کم در مورد انیمه بنویسم.

عرضم به حضور همه ی کسانی که میخونن ( حالا کاش دو نفر و نصفی میخوندن! )

به لطف نیلوفر ساما من یه سری انیمه ی خوب دیدم که هم چیز میشد ازشون یاد بگیری و هم میشد ازشون لذت ببری .

چی میشه از یه انیمه یاد گرفت؟

بستگی به زبان اول و دومش داره .

مثلآ اگر زیر نویس انیمه انگلیسی باشه در حالی که انیمه ژاپنیه ، میتونی یه کمی ژاپنی یاد بگیری.

میشه فرهنگ یه ملتی رو یاد بگیری

اطلاعات گرافیکی و تاریخیت رو ببری بالا

چهار تا کتاب معرفی شه بهت بری بخونی !

یا چند تا خواننده شناخته نشده ولی با استعداد آشنا شی .


وقتی آدم خستس ، حوصله نداره ، میخواد از دنیای واقعی یه ذره دور شه ، ذهنشو خلاق تر کنه ، و لذت وصف نا پذیری ببره انیمه ببینه خیلی خوبه .



ملاک آدما هم خیلی مهمه ، یکی مثل من تاریخ موضوع مورد علاقشه ، فرهنگ و ملیت آدما هم براش مهمه . مثلآ من دارم در بدر دنبال انیمه ی یوگی اوه میگردم چرا؟ چون در مورد مصره !

یا له له میزنم برای دیدن قسمت های جدید ِ  Naruto  چون در مورد فرهنگ اساطیری مردم ژاپنه . کلی چیز میز من خوندم که توی انیمه بهش اشاره شده بود . این طوری آدم میفهمه که این انیمه کشکی طراحی و نوشته نشده و یکی مثل من معرفی میکنه .

یه انیمه ی دیگه هم هست که من دوسش دارم اونم

Vamire Knight  و قسمت دومش Vampire Knight Guilty  هست که من دارم رایت میکنم برای چهار پنج تا از دوستام میفرستم که ببینن ،‌ناروتو رو که نمیتونم بدم بهشون ولی اینو میتونم .

اینطوری حال میده انیمه ببینی ، مثلآ یکی از دوستام گفت شهر اشباح رو دیدی؟


یه ذوقی کردم! چرا؟ چون به نظرم همچین چیز کمیابی رو یکی ببینه خیلی معرکس. خلاصه اینکه انیمه ببینید ! سلیقه داشته باشید‌! انیمه یکی از هنری ترین ساخته های دست بشره Trust me 


اینم به خاطر نیلوفر ساما که گفت آپ کن .

این اسمایله هم به خاطر جانی دپ بود 

. سحر .