من ِ واقعی !

درود من سحر هستم اینجا خودمو می نویسم ، بدون سانسور !!!

من ِ واقعی !

درود من سحر هستم اینجا خودمو می نویسم ، بدون سانسور !!!

تنفر ، چیزی که از دلم هیچوقت پاک نمیشه !

SiSi میدونست من بین بچه ها نفوذ دارم  خب ازم سوء استفاده کرد تا فرومشو پر کنه . بعد من نظرم هیچ جا مهم نبود با اینکه همتراز خودش بودم ، Admin .

هر کی رسید مدیر شد گفتم نکن گوش نکرد .گفتم اکی من نظری نمیدم.

اومد گفت چرا کم فعالیت میکنی؟

گفتم محتوا نداره اینجا منم نظری نداشته باشم نمیگم خب ! زور که نیست !

گفتن تو از اینجا بریدی گفتم شما هرطور مایلید فکر کنید.

شقایق عین سگ هار پاچه منو گرفت کسی چیزی نگفت ولی توضیحات محترامانه من توهین بود!

من به عنوان Admin گفتم این بحث رو نبندین و شقایق که زیر دست من بود بست و گفت تو رو به حساب نیاوردم و نمیارم .

خب طبیعتآ من رفتم!

یوزرمو پاک کردن ولی 340 تا پستمو نگه داشتن که نود درصدش قوانین و تاپیک های مفید بود . منم گفتم پاک کنید یا میفرستمتون هوا . رفتن نشستن باز چغلی کردن و مهشید و فرهاد سعی داشتن منو قانع کنن که من همه چیزو توضیح دادم .

قانع شدن .

با توجه به اینکه ، رومینا ، من و بقیه رو در یه سطح میشناخت و به جای بیطرف برخوردکردن ، طرف اونا رو گرفت . و با اینکه من توضیح دادم که باید بیطرف میبود اما نبود و با توجه به اینکه باز هم از چرندیات اونا پشیبانی کرد .


دیگه حال ندارم توضیح بدم این موضوع رو !

برای همینم میگم هرکس که میخواد بدون اینکه توی ماجرا بوده باشه طرف اونا رو بگیره . منم فرموش کنه . من خیلی راحت از کسانی که تظاهر میکنن دوستمن و نیستن ، میگذرم

و میگم

اسکرو دم آل

دی کن گو فاک دمسلفز