من ِ واقعی !

درود من سحر هستم اینجا خودمو می نویسم ، بدون سانسور !!!

من ِ واقعی !

درود من سحر هستم اینجا خودمو می نویسم ، بدون سانسور !!!

کنکور چه کوفتیست؟

تست های مزحکی است که نود و نه درصدشان از کتاب نیامده !

مثلآ کدام خری گفته است که مرد که میخندد ، نوشته ی ویکتور هوگو ، در کتاب ِ ادبیات آمده است؟

چرا من ندیده ام؟

اگر این را نمیدانستم که سر ِ جلسه ی کنکور سکته نموده بودم !



کنکور زهر ِ ماریست که ما دچار گشته ایم

خیلی خستم !

نظرات 14 + ارسال نظر
خودم جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

خدا رو شکر کن که کنکور دادی رفت،
من یکی که حالم از کنکور به هم میخوره،
همه چیش یه طرف،
اینم یه طرف که منشی سالن میگه استرس نداشته باشید، آدم میخواد بگیره خفش کنه. شکر خدا من ۸۷ کنکورم تموم شد.

مریم شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

جل الخالق..جدی نبود؟ زمان ما بود.
عجب مملکتیه. احتمالا حذف کردن بعد یادشون رفته از رو کتاب جدید سوال طرح کنن. قدیمی رو دادن دست طراح سوال.

گربه تنها شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

امیدوارم قبول بشی که بتونیم ازت شیرینی بگیریم
به راستی خوشحال میشیم اگر خوش خبر باشی
اما اگر هم نشی خودت را ناراحت نکن
چون تو تلاشت را کرده ای و مهم اینه که روحیه جنگجو بودن را داری و میتونی خودت را برای موقعیت بعدی آماده کنی

کاری که نکردم تلاش بود

خانم کاولیتز شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ http://www.mondo.blogksy.com

احتمالا اون نکته رو توی اعلام نوشته بوده.
چون معلم ادبیات ما نزدیک کنکور مجبورمون کرد اعلام ها و لغات ته کتاب رو همه رو بخونیم. (مال همه کتابها) و جدا هم ازشون سوال اومده بود.
اتفاقا همش از کتابه ، دلیل اثبات هم هست :
شاگردهایی که توی مدارس معتبر و خفن درس میخونن همش جزوه معلمشون رو می خونن یا کتب کمک درسی و از کتاب غافل میمونن. توی کنکور خیلی از سوالات عین تمرین های کتاب میاد و نمی تونن حل کنن چون تمرین نکردن. ولی اونایی که کتاب رو خوندن مثل همون دهاتی هایی که برات مثال زدم ، چون کتاب کمک درسی و کلاس و . . .ندارن میشینن مثل بچه ادم کتاب درسی رو می خونن موفق تر خواهند بود.
به همین سادگی.
همه جای دنیا کنکور خودشو داره و آدم باید درسهای معین شده رو بخونه.
شما میگین عربی و معارف مزخرفه ؟
امتحانی که من برای ورودی دانشگاه دادم علوم و ریاضی و ادبیات انگلیسی و مقاله نویسی و . . . بود.
بخدا منم خیلی بدم میاد از مقاله نویسی و علوم (اونم گیاه شناسی!!!) ولی نمیشه که به ساز دانش اموز ها برقصن.
الان عصبانی هستی غرغر میکنی ، بکذره منطقی فکر کنی به نتیجه میرسی.
حالا هم تموم شد و رفت.

درسته ، حرف ِ حسابه و منطقی هم هست
ولی موضوع اینه که ما ، نسبت به چیز هایی که داریم قدر نشناسیم
تو که میدونی گاهی دلم پره و غر غر میکنم ولی حقیقت ِ امر رو میدونم

دون ژوان شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ http://donjoan.blogfa.com

خسته نباشی

خودم شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

برا تابستون چه برنامه‌ای داری؟ (با لحن تیزرهای تبلیغاتی بخون).
من امروز یه برنامه خفن ریختم، میخوام بشینم درسای ترم قبل رو بخونم، دیدم فایده نداره ول بچرخم.
خوبه. نیست؟

rihanna یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://dovayre.blogfa.com

مضحک دوست من !

گربه تنها چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

خوب پس اگر تلاش نکردی
اگر قبول نشی دلت نمیسوزه و اگر قبول بشی خیلی خوش به حالت میشه که گلم

اگرین پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.agrinkurd.blogfa.com

من یک زنم، یک مادرم. این را خوب می فهمم. از هنگامی که نخستین رگه های تبعیض را بین دختران و پسران خانواده حس کردم، فهمیده ام که زن بودن بهایی دارد. بهایی که ارزش آن را خودت تعیین نکرده ای. بلکه دیگران برای تو تعیین کرده اند. دنیای مردانه. این دنیا برای تو راه و رسمی ساخته است که اگر می خواهی مادری موفق؟ انسانی موفق؟ یا عاقبت به خیر؟ باشی باید وارد آن شوی. نام آن را هفت خوان زن بودن، مادر بودن گذاشته ام.

سلام دوست من خسته نباشی ... خیلی خوشحال میشم که راجب به مطلب بالا در مورد زن که در وبلاگم گذاشتم .. نظر دهید ... منتظرم

فرید پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ق.ظ

اها ا باریکلا تازه فهمیدی ما چی کشیدیم با معدل ۱۸ دیپلم کاردانی خوندن یعنی چی
حالا تو زیاد قصه نخور اگه از جلسه بیرون میومدی و فکر میکردی که همرو خوب زدی وضعت خیلی خیلی بد تر بود چون مشخص میشد در عالم هپروت به سر میبری؟
تو مملکت ما جهاد دانشگاهی رشت و علم و صنعت زیاد توفیر ندارن تو جفتشون اخر بهت یه مدرک میدن که تا بند پ رو ضمیمش نکنی کار بهت نمیدن البته یه فرقاییم داره ها دانشگاه بزرگتر دانشجوهای بیشتر شلوغیهای بیشتر دانشجو گرفتنای بیشتر

الا ایحال باید چی کار کنی؟ عشق و حال
دیگه تموم شد هر چی بود هر چی شد اخرشو دیدی اگه موفق شدی مفت چنگت اگه نشدی فقط یه اتفاق میوفته (((تو یکی از مزخرف ترین و کوچکترین امتحانای زندگیت شکست خوردی))) بیخیالی مطلق
به حرفای این خانم کاولیتز هم گوش کن معلومه خانم فهمیده و با تجربه ای من که از کامتی که گذاشته بود خیلی خوشم اومد

موفق باشی خون اشام کوچولو

نیلوفر جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

اتفاقا نکته جالب کنکور اینه که صد در صدش از کتابه!
چیزی که سختش می کنه اینه که مطالب هر سه سالو باهم قاطی میکنن که اونم اگه درست و با تمرکز خونده باشی سخت نیست.

me شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

تو واقعا کنکور دادی و بلد نیستی بنویسی مضحک؟؟؟

محمد یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

خسته نباشی
غصه نخور بابا شیرت خشک میشه!
منم مرداد کنکور دارم!
همین پشم آلاتو ما هم داریم میخونیم!
راستی به روزم!

دون ژوان جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ق.ظ http://donjoan.blogfa.com

بی خیال کنکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد